تخته قالب بندی دست دوم

۶۳ بازديد

طول و عرض پلی وود
طول و عرض چوب بازی بسته به کشور سازنده متفاوت است. به عنوان مثال، اگر این تخته ها ساخت ایالات متحده باشد، در همان اندازه های استاندارد 4*8 فوت ساخته می شوند، اما در کشورهای دیگر مانند روسیه، این اندازه ها ممکن است متفاوت باشد. معمولا تخته چندلای ساخته شده از چوب سخت و به نام تخته چندلای ساخته شده از چوب سخت در سایزهای 2*2 فوت، 2*4 فوت و 4*4 فوت تولید می شود. تخته سه لا به کار رفته در ساختمان در ورق های 4*10 فوتی موجود می باشد.
کمدهای چوبی
کابینت ها در انتخاب ضخامت آزادی بیشتری به شما می دهند. ضخامت چوب بازی مورد استفاده در کابینت ها معمولاً حدود 12 میلی متر است. البته این بدان معنا نیست که برای ساخت کابینت باید از تخته سه لا به ضخامت 12 میلی متر استفاده کنید، بلکه طبق میل شما، کابینت می تواند ضخامت های متفاوتی داشته باشد. هرچه تخته سه لا ضخیم تر باشد، فشار بیشتری را می تواند تحمل کند.

مبلمان پلی وود
برای مبلمانی که از تخته سه لا ساخته می شوند ضخامت های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال برای ساخت میز مبلمان از چوب بازی با ضخامت 18 تا 24 میلی متر استفاده می شود. البته در برخی موارد میزهایی با ضخامت 6 تا 12 میلی متر را می توان یافت که از استحکام کمتری نسبت به میزهای دیگر برخوردارند. برای ساخت مبلمان معیارهایی مانند استحکام و وزن وجود دارد که بر ضخامت تخته سه لا تأثیر می گذارد. از تخته سه لا می توان در ساخت مبلمان، میز، تخت، بوفه و ... استفاده کرد.

دیوار چوبی شطرنجی
اگر قصد دارید از تخته سه لا برای ساخت دیوار خود استفاده کنید، باید از تخته سه لا با ضخامت حداقل 12 میلی متر استفاده کنید. زیرا این از ضروریات سازمان استاندارد است. البته بسته به نوع ساختمان و فرآیندهای دیوارکشی می توانید این دیوار را تقویت کنید.
کفپوش چوبی مربع
وقتی صحبت از کف سازی در ساختمان می شود، مناسب ترین نوع کفپوش، پارکت بازی است. به دلیل یکنواختی سطح تخته چندلا و اتصال صحیح قطعات مختلف به یکدیگر بهترین انتخاب کفپوش تخته چندلا می باشد. معمولاً برای کف ساختمان از ضخامت 15 تا 25 میلی متر استفاده می شود.

تخته سه لا از کجا بخریم؟
چوب تخته ای به دلیل کاربردهای مختلف انتخاب خوبی برای بسیاری از صنایع است. به همین دلیل شرکت های زیادی این محصول را از کشورهای مختلف وارد کرده اند. گروه بازرگانی مدحت چوب با توجه به سالها تجربه در این زمینه و ارتباط بسیار نزدیک با بهترین برندهای روز دنیا اقدام به واردات چوب بازی از بهترین کشورهای این حوزه نموده و دارای با کیفیت ترین چوب بازی موجود در بازارهای جهانی می باشد. در به مشتریان اجازه می دهد.
تفاوت ام دی اف و پلی وود
ام دی اف ارزان تر از تخته سه لا است.
در حالی که قیمت به ضخامت و درجه مواد بستگی دارد، به طور کلی MDF هزینه کمتری نسبت به تخته سه لا دارد. البته باید به این نکته هم توجه کنیم که چوب بازی می تواند فضای بیشتری را پر کند و ضایعات کمتری نسبت به ام دی اف داشته باشد و از این نظر می تواند مقرون به صرفه باشد.

تخته سه لا بیشتر شبیه چوب واقعی است تا ام دی اف.
از آنجایی که تخته سه لا از صفحات و نوارهای چوبی ساخته شده است، بیشتر شبیه چوب واقعی است تا ام دی اف. گریدهای باکیفیت تر تخته سه لا صاف، دانه های زیاد و بدون عیب هستند، اما ام دی اف بر خلاف آن ها دانه بندی ندارد و مانند تخته سه لا صاف و جذاب نیست. در واقع ام دی اف بسیار شبیه به ضرب المثلی است که از شیشه بیرون می آید، چه در آن و چه در داخل آن.

ام دی اف بسیار سنگین تر از تخته سه لا است.
از آنجایی که ام دی اف ضخیم تر از تخته سه لا است، وزن آن بسیار بیشتر است. این می تواند هنگام بلند کردن، نگه داشتن یا ساختن چیزی که بلند است آزار دهنده باشد.

وقتی صحبت از قدرت به میان می آید، درخت بازی حرف اول را می زند.
ام دی اف نرم تر از تخته سه لا است و فشار زیاد را تحمل نمی کند. چوب معمولی اگرچه نسبت به ام دی اف انعطاف پذیرتر است و قابل خم شدن است اما به دلیل ساختار ورقی از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. چوب تخته ای نیز مقاومت خوبی در برابر تغییرات دما نشان می دهد.

MDF هنگام برش گرد و غبار زیادی تولید می کند.

۶ نکته برای فرمت و طراحی رزومه انگلیسی

۱-رزومه خود را مانند یک آگهی بنویسید

رزومه شما در واقع یک آگهی از خودتان است. بنابراین شما باید در نگارش آن مانند یک آگهی عمل کنید. به راهکار شماره یک این مقاله مراجعه کنید و قسمت بالایی رزومه خود به دستاوردهای قابل توجه خود اختصاص دهید.

برای برجسته سازی دستاوردها و کلمات کلیدی، آنها را بولد کنید. هدف شما برجسته کردن مواردی است که کارفرما می‌خواهد در مورد شما بداند حتی بدون اینکه زمان زیادی صرف مطالعه رزومه شما کند.

۲- از فونت‌های متفاوت و منطقی استفاده کنید

از یک فونت متفاوت اما رسمی و خوانا استفاده کنید. امروزه فونت‌های Times New Roman و Arial بسیار رایج هستند (ویژه متن‌های انگلیسی)، بنابراین سعی کنید از سایر فونت‌های رسمی مانند Calibri ، Cambria ، Helvetica و Verdana استفاده کنید.

قالب رزومه انگلیسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.